Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Κουκού. . . βα!!!

Καλημερούδια σας!!!

Μια γρήγορη αναρτησούλα για να πάω το bebe στον παιδίατρο για επανεξέταση αχ ελπίζω να τον βρει καλά και να μην πάρουμε αλλά φαρμακάκια έχει βήχα και συνάχι το φραντζολάκι μου !
Αχ καλέ δεν σας είπα …έβγαλε δυο δόντια ναι ναι το πουλάκι μου ούτε που ακούστηκε ήρθε χθες ο αδερφός μου και προσεχώς νονός και μου λέει “ τι είναι αυτά τα ασπράκια. . .  δοντάκια? !!!”Έπαθα πλάκα πολύ ήσυχο το παιδάκι μου!

Χθες το βραδύ πιστή στο ραντεβού με την τσόχα έφτιαξα αυτές τις κουκουβάγιες που μας έδωσε η Ιωάννα στο FB το πατρόν θα το βρείτε εδώ


Καλές δεν βγήκαν?

Να σας πω και το άλλο πρώτα η Ρούλα με τις φωτο από Αγγλία και τώρα  το αντράκι μου με έχουν τρελάνει κοιτάξτεεεε!!!!!



Είναι Αμερική εδώ και μια εβδομάδα και πήγε να ψωνίσει στο κορίτσι του …καλό παιδάκι!!!Παίζει όμως με τα νευράκια μου χαχαχα

Αυτά προς το παρόν τα λέμε αργότερα που θα κάνω βόλτα στα σπιτάκια σας!
Μμμμμμάκια πολλά

14 σχόλια:

  1. Ιωαννα πολύ ωραίες οι κουκουβάγιες σου ... δυο δοντάκια πω, πω ... και υπέροχες οι φωτό ... όλα αυτά θα σου φέρει??? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο βρε κοριτσάκι!!!Ολά τα στολίδια που έχεις φτιάξει ειναι μούρλια!!!!Τυχερούλα...δεν πειράζει που σου δείχνει τις φωτό..η ουσία είναι ότι θα σου αγοράσει πραγματάκια..αξίζει το πείραγμα!Μπράβο που σε σκέφτεται..:))!!!Περαστικά στο μικρούλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι κουκουβάγιες σου, μπράβο!

    πωπωπω, με τις φωτογραφίες σκέφτηκα "φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο", χαχαχα Τυχερή που θα σου φέρει καλούδια ο άντρας σου.

    Ελπίζω να πάνε όλα καλά στον γιατρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά οι κουκουβάγιες σου είναι σούπερ!!!!!!! κατα τα άλλα δεν θα προλάβαινες!!!!
    οσο για τη φωτό...ένα σου λέω!!! ΤΥΧΕΡΟΥΛΑΑΑΑ!!!!! αστον να σε πειράζει όσο θέλει...θα σου ψωνίσει???αυτό αρκεί!!!!
    περαστικά στο μικρούλη σας και σιδερένια τα δοντάκια του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες είναι οι κουκουβάγιες ...καλά αν ήμουν σε ένα μαγαζί όπως της φωτογραφίας σίγουρα θα έφευγα άφραγκη ....χαχαχα
    Φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφες οι κουκουβαγτες σου..τι εικονες ειναι αυτες..καλη σου μερα..φιλια..περνα να παρεις μερος στην ανταλαγη δωρων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειες οι κουκουβάγιες ! μπράβο σου !
    όσο για την φωτό του μαγαζιού στην Αμερική...δεν θα σχολιάσω....!!!!
    περαστικά στο φρατζολάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι κουκουβάγιες!!!
    Πωπω καλούδια,όλα θα στα φέρει,χαχχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φοβερες κουκουβαγιες!οσο για τις φωτο κοιταζα με τα ματια κλειστα ...γιατι θασκαγα απο ζηλια!!!τυχερουλα σιγουρα θα σου φερει φοβερα πραγματα!!περαστικα στο ...φρατζολακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά εσύ τώρα το κατάλαβες ότι έχεις ένα ήσυχο μωράκι?! Αααχ το καημένο, περαστικούλια του. Ξέρω πόσο ανήσυχη είσαι μέχρι να γίνει καλά, στο εύχομαι Ιωάννα μου! Όσο για τις κουκουβάγιες σου είναι πολύ πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες από τα μαγαζιά μας έχουν ξεσηκώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλεις να μας κολάσεις μου φαίνεται και μας βάζεις φωτογραφίες από τέτοια μαγαζιά!!! Οι κουκουβάγιες σου είναι σκέτη γλύκα!
    Πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου http://lefkihandicrafts.blogspot.com/ γιατί σε περιμένει βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. O δικός μου γιατί δεν πάει κανένα ταξιδάκι....οι φωτογραφίες είναι απολαυστικές και μόνο να τις κοιτάζεις ευτυχώς που δεν έχουμε τέτοια μαγαζία εδώ γιατί όλο εκεί θα ήμουν!!!!Όσο για τις κουκουβάγιες σου είναι πολύ όμορφες μπράβο σου Ιωάννα μου! Μ αρέσουν και οι συνδυασμοί χρωμάτων που επέλεξες! 'Οσο για τα δοντάκια σας με γεία! Εύχομαι όλα να βγούν έτσι ανώδυνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ,μας τρεχουν τα σαλια...
    οσο για τις κουκουβαγιες...τελειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικές οι κουκουβάγιες!!! Πολύ όμορφα στολίδια!!! Είμαι σίγουρη πως τώρα πια θα είστε καλά γιατί είναι η εποχή που όλοι τα περνάμε (δεν είναι τυχαίο ότι τα λένε και μυξιάρικα!!!)Πέρνα και σου έχω βραβείο!!!! Πολλά φιλιά!!!
    (τις φωτο κάνω πως δεν τις είδα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή