Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Μπισκοτόσπιτο!!!

Καλησπέρα!!!
Με αφορμή την ανάρτηση της Geo σκέφτηκα να σας δείξω το μπισκοτόσπιτο που είχαμε φτιάξει με την Κάλλια μου πέρυσι.
Μπορεί να ήμουνα λίιιιγο χάλια λόγο εγκυμοσύνης, ναυτίες κλπ. να μην έκανα αναρτήσεις αλλά μην νομίζετε ότι δεν έκανα και τίποτα!!!
Και μελομακάρονα έκανα και βασιλόπιτα έκανα και μπισκοτόσπιτο  έκανα η καημενούλα!!!

Ας αρχίσουμε, γράψτε τα υλικά...

Μπισκότα πτι μπέρ
Καραμελάκια ,marshmallows, smarties, ζελεδάκια κλπ.

Για το γλάσο
2 ασπράδια αυγών
1-2 κουτ. γλ. λεμόνι
2 -3 κούπες άχνη ζάχαρη κοσκινισμένη (όσο πάρει)

Πάμε να το φτιάξουμε...

Ημέρα πρώτη...
Χτυπάμε τα ασπράδια με το λεμόνι  στο μίξερ, προσθέτουμε την άχνη λίγη λίγη και το χτυπάμε μέχρι να γίνει ένα, πρέπει να είναι τόσο σφιχτό ώστε να βγαίνει από τη  μύτη του κορνέ και να μην τρέχει.

Βάζουμε  λαδόκολλα σε ένα ταψί για να ακουμπάμε τους "τοίχους"  να στεγνώσουν.

Παίρνουμε έξι μπισκότα και τα ενώνουμε με το γλάσο για να φτιάξουμε τον ένα τοίχο του σπιτιού, κάνουμε το ίδιο και για το δεύτερο.
Ενώνουμε οκτώ μπισκότα για την μια πλευρά της σκεπής, κάνουμε το ίδιο για τη δεύτερη.
Για τους  μικρότερους τοίχους ενώνουμε πάλι έξι μπισκότα αλλά στην πλευρά που είναι τα δύο κόβουμε προσεκτικά τα δυο τελευταία μπισκότα διαγώνια για να κάνουν την γωνία της σκεπής.
Τα αφήνουμε να στεγνώσουν!

Δεύτερη μέρα...
Συναρμολογούμε το σπιτάκι μας πάλι με γλάσο, και το αφήνουμε  να στεγνώσει και να σταθεροποιηθεί!

Σας βάζω και αυτή τη φωτογραφία για να το δείτε και από το πλάι

Τρίτη μέρα...
 Διακοσμούμε!!!!!!!!!!!

Εμείς βάλαμε μια στρώση  γλάσο στη σκεπή για να κολλήσουμε τα καραμελάκια μας,  σχεδιάσαμε πάλι με γλάσο τα παραθυράκια και τα  διακομήσαμε με smarties και για πορτούλα κολλήσαμε άλλο ένα μπισκοτάκι όρθιο !!!
Στο δικό μας χωριουδάκι κάθε Χριστούγεννα χιονίζει γι' αυτό με το σουρωτηράκι μας ρίξαμε ζάχαρη άχνη όταν τελειώσαμε!!!!!!!!!


Για όσους δεν θέλουν να μπουν στη διαδικασία να το φτιάξουν με μπισκότα μπορούν να πάρουν έτοιμο το μπισκοτόσπιτο από το ΙΚΕΑ και απλά να το διακοσμήσουν ; )

Καλή επιτυχία!!!

12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ιωάννα! Χαρά στο κουράγιο σου που το έφτιαξες πέρυσι ενώ ήσουν έγκυος! Το τόλμησα κι εγώ μια φορά και νομίζω ότι θα αργήσω να το ξαναφτιάξω, με ένα Βασιλάκη να με τραβά … Καλή επιτυχία σε όσες το δοκιμάσουν και με το καλό να φτιάξεις και φέτος γλυκάκια για τις γιορτές! Η Κάλλια είναι κουκλίτσα, φτου φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανεμορφη δουλεια και της μαμας και των παιδιων..τελοιο βγηκε..καλο πρωινο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο αποτέλεσμα, μπράβο! Σίγουρα η Κάλλια το καταευχαριστήθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωαννα υπεροχο!!Περσι το φτιαξαμε με την κορη μου...αλλα ειμασταν βιαστικες και μολις το ειχαμε"χτισει"κατεδαφιστηκε!!!πολυ γελιο τοση δουλεια και ....παφ!!!επεσε!Δεν περιμεναμε να στεγνωσει αρχισαμε το στολισμα και με το βαρος επεσε η σκεπη και μετα οι τοιχοι....Για φετος θα ακολουθησω τις οδηγιες σου!!!φιλια και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο, αλλά πραγματικά έχει πολλή δουλειά για να γίνει. Εδώ και 2 χρόνια παλεύω να φτιάξω ένα. Μου είχαν φέρει δώρο ένα κουτί με έτοιμα μπισκότα αλλά εγώ η ανεπρόκοπη δεν πρόλαβα να το φτιάξω για τις γιορτές. Τώρα πια βέβαια τα μπισκότα δεν τρώγονται, αλλά ίσως το φτιάξω απλά για διακοσμητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ιωάννα!!Θέλει κόπο και εσύ τα κατάφερες μια χαρά!!!Το αποτέλεσμα υπέροχο και πεντανόστιμο πιστεύω!!!Και πάλι μπράβο!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιωάννα μου καλημέρα!!! Τι τέλειο!! Και να σου πω την αλήθεια μου φαίνεται πιο εύκολο με τα έτοιμα μπισκοτάκια :) (και του ικέα ακόμη πιο εύκολο χαχαχα αλλά αν δεν το φτιάξεις με τα χεράκια σου να μυρίσει το σπίτι..) ΘΑ δοκιμάσω και τη δική σου συνταγή αλλά και τη συνταγή ακόμη μιας blogoφίλης!
    Έτσι κι αλλιώς ένα δεν είναι ποτέ αρκετό!!
    Υ.Γ τι τέλειος είναι ο Άγιος βασίλης που πετάει!!!!!! Πως μπορώ να σου τον κλέψω χαχαχα :)
    Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωάννα μου, δεν το είχα φανταστεί με πτι-μπερ. Η Κάλλια θριάμβευσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο το σπιτάκι σας,όσο για του ΙΚΕΑ μου θύμισες μια χρονιά που ήταν μικρά τα παιδιά μου και είχαμε πάρει αυτά τα μπισκότα που λες (από το αεροδρόμιο) και μέχρι να φτάσουμε σπίτι είχε και κίνηση,τα έφαγαν στο δρόμο χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι νόστιμη και χριστουγεννιάτικη ανάρτηση είναι αυτή! μήπως να το δοκιμάσω και εγώ φέτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας!!!
    Να το δοκιμάσετε όλες δεν είναι δύσκολο απλά είναι λίγο μπελάς αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει,εγώ δεν χόρταινα να το κοιτάζω και φανταστείτε τι έγινε όταν ήρθε η ώρα να φαγωθεί!!!!!!!!Νόμιζα ότι το παιδί μου θα πάθει ζάχαρο!!!Φιλιά πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα γιατί μου φαίνεται οτι είναι σαν να χτίζεις ουρανοξύστη? Σας βγήκε υπέροχο Ιωάννα μου, μπράβο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή