Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Hello.......I'm back........!!!!!!!!!!

Καλησπέρα μπλογκογειτονια!!!!!!!
Χαχαχα τι νομίζατε οτι επειδή μετακόμισα στο Αμερικα θα γλυτώσετε από μένα εεεε οχι!!!!!!
 Εδώ είμαι λοιπόν ξανά στο μπλογκοσπιτο μου που αράχνιασε το καημενο άλλα τι να κάνουμε είχα πολλά να κάνω τον τελευταίο καιρό και το παραμέλησα.
Μη νομίζετε ότι δεν σας παρακολουθούσα κάπου εδώ γύρω ήμουν αραιά και που!!!
Έκανα δουλίτσα όμως και για να αρχίσουμε από κάπου λέω να σας δείξω τι έφτιαξα για το halloween ε τι να κάνω η γυναίκα πρέπει να προσαρμοστώ με τα έθιμα εδώ!!!






Happy Halloween!!!!

Φιλάκια πολλά και θα τα πούμε σύντομα!

18 σχόλια:

  1. Μπράβο Ιωαννάκι! Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου και βλέπω βρήκες και ελληνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!! ΑΛΛΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΕΚΕΙ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωαννάκι μου μας έλειψες! πολύ χαίρομαι που θα τα λέμε πάλι και απο εδώ! τέλειο το στεφανάκι, τι έθιμο όμως και αυτό?? φαντάζομαι θα αρέσει στα παιδιά ε? χιχι! σας φιλούμε όλους!...φτιάξε και τίποτα για την πρόκληση του SiG!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννα μου τα στεφάνια σου είναι καταπληκτικά! Μ' αρέσουν πολύ παρ' όλο που με το Halloween δεν τα πάω καλά! Σε φιλώ κι εύχομαι να περνάτε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιωαννάκι!!!! μας έλειψες από τη μπλογκογειτονιά....
    το στεφανάκι παρα πολύ όμορφο ...και θα συμφωνήσω με την Αλίκη!!!!! να σε βλέπουμε συνχνότερα !!!
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. When in Rome do as the Romans ... :) :) Και Halloween θα γιορτάσετε και Thanksgiving τον άλλο μήνα ... να περνας τέλεια και να δημιουργείς!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και ήθελα να σε ρωτήσω: τα scrapbookika σου δεν τα πήρες μαζί?! Αλλά Ιωαννίτσα μου θέλεις τον χρόνο σου, να προσαρμοστείς εσύ, τα παιδιά, να μπείτε σε μια σειρά κλπ. Όλα κατανοητά : ) Πολύ όμορφα ξεκίνησες πάλι, με ένα αμερικανικό έθιμο και νομίζω έχει πολύ πλάκα για τα παιδιά! Πολύ όμορφο το έφτιαξες το στεφανάκι σου! Άντε να βλέπουμε κι άλλες δημιουργίες σου : ) Φιλάκια και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα τέλεια!!! αυτό είναι το ωραίο (ένα τελος πάντων) της america... που μπορείς να γιορτάσεις πραγματικά ΌΛΕΣ αυτές τις γιορτές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μας λείπεις!!!!!!!!!!!!
    αλλά χαίρομαι που περνάς καλά!!!
    φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστω πολυ κοριτσακια μου και εσεις μου λειψατε πολυ!!!!
    Εφη τι λες παιδι μου ειναι δυνατον να μην τα πηρα!!!!!!!!!! τωρα καταφερα να ανοιξω καποιες κουτες και εχω σχεδον ετοιμο το lo για....scrapbooking in greece !!!!!Αλικακι μου οι πρωτες αγαπες δεν ξεχνιουνται;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Happy Halloween Ιωαννάκι μου. Το στεφανάκι σου πανέμορφο!Φιλάκια πολλά στην υπόλοιπη παρέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκαμε πάλι Ιωαννίτσα!!!έστω και από την ξενιτιά χαιρόμαστε που σε "βλέπουμε " στη μπλογκογειτονιά!!Υπέροχα τα στεφανάκια!!!!Να περνάς πολύ όμορφα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ήξερα ότι έχεις ξενιτευτεί!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα εκεί μακριά που βρίσκεσαι. Ευτυχώς με τα blog μπορούμε να έχουμε κάποια επαφή. Το στεφανάκι σου πα΄νεμορφο μέσα στα χρώματα του αμερικάνικου εθίμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειναι καταπληκτικα και τα δυο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μην σε χασουμε τωρα που επανηλθες!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ιωαννάκι, μας είχε λείψει το μπλογκοσπιτάκι σου! Αν και δεν είμαι φαν του Halloween, αυτό το στεφανάκι είναι πραγματικά πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιωάννα μου και εγώ είχα καιρό να κάνω βολτούλα στο blog σου.
    Αλήθεια πως είναι η ζωή εκεί; Προσαρμόστηκες εύκολα;
    Δουλεύεις τώρα ή μένεις σπίτι με τα παιδιά;
    Σου εύχομαι πάντως τα καλύτερα γιατί ευτυχως το διαδίκτυο μας φέρνει τόσο κοντά και δημιουργούμε φίλους από όσο μακρυά κι αν είμαστε.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή